Tidag...

Tisdag...japp...då tar vi tag i livet igen.... eftermiddan kommer att spenderas i skolan, det blir fortsättning på neurologitemat, hej och hå. men med ett par stora koppar kaffe brukar det lösa sej tillslut.
sen bär det av direkt till fotbollen efteråt, en timmes träning på planen sen direkt ut i spåret för en timmes löpning. längtar! behöver få träna av mig ordentligt känner jag!
igår blev träningen lite kortare eftersom en av tjejerna gjorde illa sig, trist. Men som tur var fick jag agera sjukgymnast, spännande! Snart ska jag ju klara av att ta hand om patienter helt ensam!!! Lite läskig tanke, men oj vad skönt det ska bli med ett riktigt jobb, om man nu får nåt... Lediga helger, kommer knappt ihåg hur det känns att vara ledig på helgerna!!!! UNDERBART!!!!

Nu håller jag på å laddar upp foton från wien samtidigt som jag kollar på malena-klipp. det får mig alltid på bättre humör! här är ett av mina favoritklipp, älskar den här arian och malena är såååå GRYM hahahha!!!!!

Titta och njuuut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0