Rapport från New York

Ojojojoj....vilket otroligt känslofyllt dygn....
Efter elva timmars resande landade jag tillslut i världens BÄSTA stad, New York.
Staden jag älskat sen jag var hur liten som helst, allt är bara såååå coolt!!!!!

Det var sjukt jobbigt att åka hemifrån och lämna allt därhemma... jag är så himla hemsjuk, det har jag alltid varit, så det var typ det jobbigaste jag gjort ever...
Men, som sagt, nu är jag iaf framme...
Mellanlandade i Reykjavik på Island och flög sedan vidare mot JFK airport....
Där tog det typ huuur lång tid som helst att gå igenom passkontroll men visum, massa lappar att fylla i m.m.
När jag äntligen kom därifrån stod mina väskor och väntade på mig vid bagagebandet, skönt att allt bagage kom fram som det skulle!!!!!
Sen gick jag vidare och fick vänta en stund innan min lilla taxibusstransport in till manhattan kom och hämtade upp mej...
Jag kom fram till hotellet vid kl21 new york-tid, alltså typ 03.00 sverigetid, jag var GANSKA trött....
hotellet ligger precis vid times square, mitt i smeten och jag bor i typ det minsta rummet på hela hotellet. Man får typ möblera om för att kunna öppna mina gigantiska resväskor...

Frågan är hur länge jag klarar av att stanna...har ärligt talat väldigt svårt att se att jag klarar av att stanna i fyra månader....
det känns bara sjukt jobbigt just nu... Det återstår att se....

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, gå ut och hitta nåt att äta och försöka få tag i en biljett till nån broadwayshow ikväll.
Klockan är 09.18 på morgonen...

Vi hörs!!!


RSS 2.0