Skolan...

Jahapp, då har vi börjat en ny kurs igen... något förvirrande och irriterande...Sjukt dålig föreläsare...
Jag känner inte igen mej själv, brukar inte vara den som bryr mig så jäkla mycket om sånt, eller ja,
jag brukar inte låta det ta så mycket energi iaf...men sista dagarna har jag varit FÖRBANNAD rent ut sagt...
Tycker det är så dålig stil...orkar inte förklara allt, men jag inser att jag måste coola ner lite,
inte lägga så mkt tankar å negativ energi på det, det blir det inte bättre av tyvärr...

Njuter istället av att det är december, underbart med JULMYS!!!
Bästa tiden på året nästan, men sen kan det få bli sommar direkt när julhelgen är över...

Thailand snart! LÄNGTAR! Ska packa med mej massa böcker och musik och bara ligga där på stranden,
helt still å typ inte göra nånting... Fast riktigt så kommer det inte bli, måste packa med mej träningskläder, joggingskor och styrketräningsgummibandet (wow, långt ord!). Måste verkligen se till att hålla formen uppe, får inte svacka nu.
Vi kör hårt med fysträningar å så i laget nu, vill inte komma efter och tappa allt jag fått nu!

Nähä, nu ska jag käka lite och sen ska jag iväg å sjunga...
Trevlig kväll!


RSS 2.0