HEJA MALENA!!!!

Helg igen! WONDERFUL!!!!
Så grymt skönt, hade sista seminariet i skolan idag, nu är det bara slutspurten kvar!!!
Men ingen vila för det direkt, nu blir det in i dimman sista två veckorna!!!
Sista veckan på praktiken, sedan har vi varit ute i FEMTON(!) veckor!!
Helt otroligt.... Tiden går så galet fort verkligen...
Sen är det pluggpluggplugg inför den stora läskiga individuella examinationen...
Jag kommer vara hur nervös som helst, 1½ timme ska jag försöka hålla nerverna i styr..vill verkligen bli godkänd...
så avslutas allt med den skriftliga teoretiska tentan...hej och hå..man har verkligen att göra!!!

Imorgon är det Eurovision! Tjohoo! HEJA MALENA!!! Grym brud det där, och så himla duktig sångerska, vilken röst, önskar man sjöng så bra som hon!!! Men tjena...hahaha...
På söndag är det match...mot Dingtuna...mitt gamla lag...kommer kännas hur kosntigt som helst, men bara att gå in å kriga...

Nu ska jag ta det lite lugnt här, imorrn är det träning som gäller kl 11....

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0