Vad vore en söndag utan ångest?!

Varenda söndag är d likadant....jävligt trött på det....

Ångest för veckan som varit, för allt som inte blivit gjort som borde ha blivit det...
För allt jag lovat mej själv att jag skulle klara av, men som inte blev som det borde ha blivit...
För att jag lovar mej själv varenda vecka att ta nya tag och våga lite mer, men så blir det fanimej aldrig...
ÅNGEST för veckan som kommer, för allt jag måste klara av, alla krav jag måste leva upp till,
bara å bita ihop å klistra på smajlet, låtsas att allt är så jävla bra, 
för att klara av att ta sig igenom dagen utan strul
behöver lite mer energi för att orka ta tag i livet, göra skillnad och våga förändra,
man blir så jävla lätt fast i allt skit som varit...
Försöker å försöker, men kommer ingenstans...
Har inte känt mej såhär ensam på länge....

Men snart väntar nya möjligheter, snart borde jag få veta hur det blir framöver!
Håller tummarna!

En riktigt underbar grej är att jag får träffa mitt hjärta nästa vecka, bara fyra dagar kvar, och sen lite ledig helg. UNDERBART!!! Saknar min ängel!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilket nytt fräscht utseende du har fixat på bloggen! :-)



Vet vad du menar... har inget smart och säga tyvärr..:P



Massa kramar!

2009-04-05 @ 19:32:08
URL: http://josefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0