måndag

Varit på praktiken idag igen. Var rätt lugnt, försöker vara duktig å plugga emellanåt men det går sådär...
Tror jag har typ koncentrationssvårigheter eller nåt helt ärligt... kan inte koncentrera mej på det jag ska göra. blir tokig! menmen, just nu är energin bara slut, ska bli helt underbart med några dagar ledigt.
hänga med syrran i göteborg, myyyys! Kanske blir det fotboll på lördag också, IFK Göteborg-Djurgården. Skulle va skoj, får se hur det blir. Ruggigt skönt ska det bli iaf med lite ledigt! Bara två dagar kvar, sen är det HELG!!!
Har varit och kört pass nu, var väldigt lugnt på friskis idag, märks att det är påsklov!
Nu har jag laddat med lite mat och ska iväg på träning nummer två om en stund. Då är det fotboll som gäller.
Ska försöka att inte tänka så jäkla mycket idag, bara ta det som det kommer, inte överanalysera varenda liten passning och bara tänka på hur jäkla dålig jag är. Ska försöka tänka lite mer positivt.

Älskar att våren äntligen är här! Sol och blå himmel gör dagen så mycket lättare!!!
Börjar bli lite sugen på att ta årets första glass utomhus snart.
Kommer ihåg på den gamla goda tiden, alla goda gb glassar som fanns då!
Typ coolbits, skitgod var den, tänker bara på Maria när jag tänker på den! Underbara tider när man var yngre!
Några andra favoriter var ju fresh, spirello och isglassen med tre frukter staplade på varandra.
Blir lite nostalgisk när jag tänker tillbaka, härligt var det när man kunde vara ute i solen hela eftermiddagarna och göra vad man ville.
     

Hopprep, hage och bollruta i det solvarma gruset, det var tider det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag saknar helt ärligt coolbits ungefär varendaste dag! Hur kunde man ta bort en så fruktansvärt bra glassidé?! Det bästa var att man kunde dela på den, om man inte riktigt hade råd med en hel glass... åh, vad jag saknar...

2009-04-07 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0