helgen!

haft en riktigt bra helg!
igår var det träning å lite lugnt på förmiddan, vid fyra tog jag å lotta tåget till stockholm för
att gå på Bounce föreställning Caution! på orionteatern.
GRYM SHOW! SE DEN!!!! Dom är så jäkla duktiga! blir såååå galet imponerad varje gång!
Superkul var det iaf.
Innan vi drog till teatern käkade vi god mat å drack lite öl på en mysig pub på götgatan.
En riktig toppenkväll var det verkligen!
Att Lotta var med gjorde det hela ännu trevligare!!! Det får göras om snaaaart!

Idag har jag jobbat, helt ok. Behöver verkligen spara pengar nu till USA.
På tal om spara pengar, nu har syrran å jag äntligen bokat en liten weekendresa. Till Budapest blir det,
ska bli spännande, verkar finnas en del rolig shopping m.m. Ska bli riktigt mysigt!
Bara hon å jag i 1-5 maj. YEEEIII!!!

Imorrn börjar sista praktikperioden, suck, är helt slut mentalt nu. Orkar inte börja om igen...snark...
tufft i skolan just nu...mkt å tänka på..menmen, bara 6 veckor kvar av terminen nu.
HÅLL UT!!!

Jaja, nu ska jag lägga mej framför tv:n å bara ta d lugnt.

grymt bra show me bounce!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh Budapest, dit är jag jätte sugen på att dra till!! Måste rapportera hur det var där nere=)

2009-04-19 @ 21:19:19
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, Budapest! Där var jag i maj förra året, en riktigt vacker stad som jag gärna skulle besöka igen. Hoppas ni får det underbart!

2009-04-20 @ 17:59:58
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0