...

Ojojoj, det här kommer bli fem låååååånga veckor. Började sista perioden på praktiken igår. Nu är vi inne på vår elfte vecka av femton(!) och jag känner mej helt slut mentalt....herreguuuuud...har hamnat på tråkigaste stället nu..oxbackens vårdcentral...fy fasen...har träffat 3 patienter på två dagar nu....dagarna går så långsamt så det är inte klokt....fortsätter det såhär kommer jag bli tokig!!! Det är så rörigt och ostrukturerat alltihop...suck säjer jag bara.....jaja....bara å hålla ut....5 å en halv vecka kvar av terminen nu....
Saknar Frida på herrgärdet,  bättre handledare får man verkligen leta efter!!!

Efter en oerhört seeeeeeeg dag på praktiken då så var det bara att trampa upp till sjukhuset för att ta nya blodprover....shit vad jag hatar det....livrädd för nålar....förstår inte att jag aldrig lär mej....
som tur var fick jag hjälp av lotta som tog proverna å då gick det helt ok. jag överlevde! Hon är så duktig på att sticka till skillnad från terrorsjuksköterskorna på lab....dit går jag bara inte, vägrar!!!

Ska iväg å träna om en stund. Body combat blir d idag, bra att få träna å få ut lite överskottsenergi, annars blir jag bara grinig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vet precis hur det känns... genomgår samma sak nu =D

2010-05-15 @ 02:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0