och oj vilken munter dag!

eller inte... jag känner mej verkligen så dryg, men idag känns allt åt helvete....
måndagar är ju aldrig roliga...
ingen skola idag, jobbigt tycker jag för jag får aldrig in några rutiner såna dar, skulle kunna sova hela dan helt ärligt...
men strax blir det en morgonpromenad och sen lite plugg hade jag tänkt, men är så dålig på å plugga just nu! det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja.... kommer aldrig hinna igenom allt!

ikväll blir det träning, dags för step-pass igen. bokningen var full, så det blir nog ganska mycket folk! Kul!
Är så trött på min fot bara, den är svullen och gör ont..herregud va segt det är!!! Menmen...

Nehe, nu ska jag dra mej ut å få lite frisk luft....

Kommentarer
Postat av: Marika

Känner igen det där med pluggandet. Själv sitter jag mest och tittar på mina böcker och efter ett tag blir jag så trött att jag går och lägger mig och sover istället. Inte den bästa studietekniken direkt. Man vet liksom inte vart man ska börjar och förstår för allt i världen inte hur allt ska kunna fastna i skallen. Men på något vis ska vi väl klara det!!

2008-09-29 @ 20:34:14
URL: http://ikamarika.blogg.se/
Postat av: helena

ja, EXAKT så är jag också! Blir så galet trött och det slutar med att jag sover...

haha..menmen, kämpa söta!

2008-09-29 @ 20:37:10
Postat av: Sis

Jag kan stämma in på alla tidigare kommentarer! Hur ska ALL denna info få plats i mitt lilla huvud?! Dessutom finns det alltid så mkt annat roligt att göra... fika, gå på stan, piffa lägenheten, umgås med folk. Hmm...dumt dumt.

Har iaf sorterat upp kapitlen med rosa fina lappar... alltid ett steg i rätt riktning. Vi får alla kämpa ihop. Har folk klarat det innan oss, gör vi det nog med....

2008-09-29 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0