Måndag...

Då var det måndag...igen... känns som att det alltid är måndag.... längtar redan till helgen!
Kan ju låta lite bittert, men ja, jag är deppig idag igen...en gammal vana liksom...eller nåt.... jävligt trött på det är jag iaf

Lyckades fixa lite med bloggen igår iaf, även om jag inte lyckades byta adress, men det får va helt enkelt.

Idag blir det lite plugg igen, har ju gaaaalen ångest inför tentan 24 oktober. Hur mycket som helst som måste fastna! Herregud! Jag blir tokig! Så snart ska jag ta och fördjupa mig lite i hjärtsviktens underbara värld.

Eftersom jag inte klarat av att bo själv på ett tag, bor jag för tillfället hos mina föräldrar. (Jobbar på att försöka flytta snaaart igen). Och här ska köket göras om under de närmaste två veckorna. Något förvirrande, det står grejer precis överallt. T.ex får man fixa sin frukost i tvättstugan i källaren och så får man springa upp till övervåningen och hämta grejer från kylen som just nu står mitt i vardagsrummet, hej och hå! Menmen, det får gå, kommer bli grymt snyggt med nytt kök!

Ikväll blir det step-passet igen. Ska försöka peppa upp mej lite så man kan göra ett bra jobb. Jobbigt att känna att man måste leverera någonting bra, motionärerna betalar ju för att gå på passet och få bra träning så, bara att bita ihop.

Annars har helgen varit lugn. Skönt, men lite för mycket tid för att tänka kanske, det är inge bra för mej.
Söndagen avslutades med en förlorad match igen, FAN va surt.... Fy fan vilken skitsäsong.... uschusch...får se vad som händer nu...jag vill iaf fortsätta spela, får byta lag i värsta fall om många hoppar av...

Jaja, nu ska jag sluta, dags att ta tag i dagen och försöka göra nåt vettigt...
Men vem bryr sej...

Lääängtar till thailand
thailand blir min räddning i vinter, läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0