kväll...

då var det kväll och dagen slut, är såå trött, ska snart sova...
gick bra på passet idag, det var knökfullt, så himla roligt att folk gillar det!

fick lite uppgifter idag som jag måste börja fundera på... måste börja få lite egna åsikter och våga stå för dom... våga säga ifrån och tro på mig själv...väldigt ovant! men behöver verkligen tränas på!
Uppgift 1: Vad är du bra på?

Helt ärligt...hmm... jag är bra på att sjunga faktiskt... inte så många som vet om det.... här kommer det stora avslöjandet. Ett läskigt avslöjande...Jag sjunger i mariakören i domkyrkan... är sopran och älskar att sjunga! 1/11 är det konsert, G. Faurés Requiem, så himla fint är det! Inte många i mitt "nuvarande" liv som vet om att jag sjunger. Förut var sången mitt liv, men sen hände nåt..eller..ja, ganska mycket... men ja...

då vet ni

Vet inte varför det är så jobbigt att berätta...


Kommentarer
Postat av: Sis

Modiga du!!!! Vet du hur glad jag blir av att läsa detta?! You make me this, no I mean THIS proud. Tror uppgifterna är bra för dig... du fixar detta.

Saknar dig idag.. Har samma dumma tankar idag som igår. Att de aldrig försvinner! Vet ju att folk gillar mig, kan jah bara sluta bajsa till allt.....

Saknar dig syster. Puss puss gullunge<3<3<3

2008-09-29 @ 21:57:00
Postat av: helena

om du bara visste hur mkt jag saknar dej och hur mkt du betyder! du har en SÅÅÅN stor plats i mitt hjärta alltid! Är så grymt stolt över dej också, du är så duktig och klarar precis allt du vill! Det vet jag!!!! Tro på dig själv, du är en förebild för mig! Ses snart hjärtat, älskar dej mer än allt i världen!!!! <3<3<3<3

2008-09-30 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0