Veckan som gått...

Jaha...den här veckan har varit jättelång och samtidigt gått sååå himla fort, helskumt...
Största delen har spenderats på sjukhuset, avd MAVA... Hamnade där efter måndagens prover som var jättedåliga, 2,6... inte bra alls... Det slutade med att jag hamnade på akuten på tisdagen, och efter det vidare till MAVA som sagt... Dropp, EKG-övervak och sjukhusångest....så har min vecka varit. Hatar verkligen att ligga inne, även om det var behövligt denna gång... Men jobbigt har det varit... bl.a träffade vi världens otrevligaste läkare (AT-läkare såklart) på akuten, så JÄVLA onödigt att vara så otrevlig!!!! Det känns ju inte direkt lättare när man dessutom mår jättedåligt och ine orkar säga emot...
Som tur är är alla andra så himla gulliga, alla sköterskor som kämpar och hjälper till för att man ska bli bättre. Tur att de finns!
Förutom dåliga blodvärden var blodtrycket jättelågt, så allt bara snurrade...jätteobehagligt....de hittade inget undertryck när jag kom in till avdelningen, så lågt var det...inte bra...
Men nu är jag hemma igen och mår bättre. Är bara väldigt matt och trött fortfarande, men jag blir piggare och piggare hela tiden. Så nu försöker jag orka se framåt och ta nya tag...får inte gräva ner mej av det här...måste kämpa....

Måste skicka tusen kramar till Lotta också, min ängel, som funnits där vid min sida och stöttat precis HELA tiden, hon är helt otrolig, kan inte säga det tillräckligt många gånger. Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka henne för allt hon gjort.
Världens vackraste ängel, hon har räddat min liv så många gånger! Är sååå tacksam för att hon finns!

Ikväll blir det bara vila här hemma, ska jobba hela helgen, hur jag nu ska orka det, men det ska nog gå bra. Imorrn ska vi ut och äta med jobbet också, det vill jag absolut hänga med på! Var sjuk förra gången, så nu SKA jag med! Dessutom har söta Tone fyllt år, så vi måste ju passa på å gratta henne lite extra imorrn! Ska bli skoj, det är ju så trevligt folk så kan inte bli annat än skoj!

Saknar mitt hjärta också, du vet att jag älskar dej sweetie sis!!!

Nu är det bara att ta nya tag som gäller, jag ger mej aldrig!

skitvecka         veckan...       MAVA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vännen, ta hand om dig! kramar i mängder

2008-10-18 @ 17:58:29
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Sis

Vilka hemska bilder! Usch å fy...

Saknar dig gullebarn. You're always on my mind. PUSS PUSS PUSS <3<3<3<3

2008-10-18 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0