pluggpluggplugg

neurologiboken

Tadaaaaa: Dagens bibel: NEUROLOGIBOKEN! Otroligt spännande...
Det är nog den del av hela kursen som jag är minst intresserad av, just därför kan jag minst om det också... lite surt när man inser att man måste gå tillbaka till fysiologikursens anteckningar och repetera...

Herregud vad mkt det är, ögonen går i kors snart!!! Men är ganska stolt över att jag lyckats sitta hela dan å pluggat, och mer blir det. Det är nästan lite som att plugga fysik eller kemi eller typ nåt sånt, elektriska signaler hit och dit, tractus corticospinalis, a-motorneuron och reflexbågar hit och dit... mkt med det här!

Som sagt, mina koncentrationssvårigheter tycks vara lite mildare idag så det är bäst att passa på så länge det varar...
Ska ta en dusch nu (blää, har inte orkat göra det tidigare idag när jag hade sånt flow med pluggandet), sen är det bara att gräva ner sej i böckerna några timmar till...
Som tur är blir det ett litet avbrott ikväll, jag och Lotta ska träna lite styrketräning, ett pump pass får det bli...
Måste börja träna igen nu, har tappat så mkt muskler och kondition!

Back to business

Kommentarer
Postat av: Marika

Jo man kan ju bara göra sitt bästa... men just nu gör jag inget alls mer än att sitta och stirra på böckerna, vilket inte alls känns bra :/ Delar dina koncentrationssvårigheter också.

Men jag tror på dig, du grejar tentan om inte nu så nästa gång!! KRAM

2008-10-21 @ 17:36:19
URL: http://ikamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0