onsdag, 2 dagar kvar...

Dagens dag kan sammanfattas med ett ord:  TENTAÅNGEST på högsta nivå...
2 dagar kvar nu, ska bli så himla skönt när det är över! Nu går man ju bara å stressar upp sej mer och mer!
Menmen.... har suttit med neurologin idag också, imorgon ska det bli ortopedi och psykiatri, blir en hård dag vill jag lova... men det är imorrn det...

Just nu är det som sagt väldigt mkt panik, känns som jag glömt bort allt jag läst! GOSH! Jobbig känsla....
jag har seriösa koncentrationssvårigheter...haha...delar de problemen med syrran... och marika ;)
Men det ska nog lösa sej tillslut...inte hela världen om man får göra omtenta heller...

Sitter och pratar med Linnéa och diskuterar om det ska hända något på fredag efter tentan...typ FEST eller så...hihi...vore ju skoj! Vi får jobba på det... mitt nya motto: Man orkar allt man vill... och det man inte vill också för den delen...hehe... eller nåt...

så himla bra film!
Köpte Sex and the city filmen idag också, 99 kronor på elgiganten. Dagens fynd! Den är så himla bra ju! Skulle väldigt gärna vilja ha en sån "walk-in-closet"-garderob som hon har i filmen, gärna lika välfylld också ;)
Så nu är jag avslöjad. Jag tog ett par timmars paus i pluggandet och hann med lite shopping...haha...
Köpte ett par jeans också, nya på JC, lite baggy, såå himla sköna! 
Så nu är man fattig som en kyrkråtta som tanterna på jobbet brukar säga..
Som tur är: LÖN på fredag! tjohooo!

Nä, nu blir det lite mat och sen fortsätta plugga... Huvudvärk och yrsel står näst på tur...
jag tror jag dör av glädjefnatt....hmm...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart vi ska hitta på något ;)... Det blir fint det! Vi måste fira, vilket humör vi än är på..hehe!



Jag kom på en bra idé, en filmkväll med din nya film här frammöver, för den har jag inte sett, och är lite nyfiken på vad det kan vara!



Ses imöra! Plugga lugnt! : )

2008-10-23 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0