måndag

Då var det måndag igen, kan inte bli mkt tråkigare än så...
November närmar sej och det är ta mej fan den tristaste månaden på hela året...
Har jobbat hela helgen, förutom det inte så mkt annat än träning...
Ny kurs som börjar idag för övrigt, hälsopsykologi...låter lagom flummigt, menmen...
Har pass senare idag också, galet opeppad.... men bara å göra...
Å vad positivt allting känns, som vanligt...

THAILAND OM TVÅ MÅNADER IDAAAG! Kan man längta mer?
Ska bli så grymt jäkla skönt!!!!

läängtar

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag vill med åka till Thailand:(

Tentapluggar för fullt... detta kommer aldrig att gå!! AAAAAAAAA!!!! Är ledsen å har panik å tentaångest.. Måste klara detta för annars har jag omtenta 13/12 å sen en rikti tenta igen 16/12... Gode Gud gör så att jag klarar detta! Sitter nu å väntar på att min tvätt ska bli klar... sen ska jag sova. Ses snart, om typ 3 veckor bara, har jag räknat rätt?! Puss puss gullunge<3<3<3<3

2008-10-27 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0