helgen...

Jaha, då var det söndag. Helgen blev inte alls som jag tänkt mej... hade massa grejer planerat, men det sket sej...som vanligt...åååååå..........

I fredags blev det iaf shopping i stockholm med mamma, alltid lika trevligt, men vi saknade vår tredje medlem i shoppingligan ;).
Gjorde av med alldeles för mycket pengar, men vad gör det om hundra år, det är ju så jäkla roligt å shoppa!
Hade ju presentkort på monki så där blev det lite grejer; byxor, tröja och klänning. Hittade ett par stövlar på Feet First, älskar den gallerian! Helt livsfarligt för mej, en hel galleria med bara skor! Kanske tur att jag inte bor i stockholm längre ;). Såg typ världens snyggaste väska också, men den var alldeles för dyr så den fick inte följa med hem.
Köpte lite presenter också och lite andra smågrejer, typ örhängen och så.
Älskar verkligen att shoppa! Man blir så löjligt lycklig för stunden av det...

Igår lördag var det jobb som gällde. Måste passa på att fylla på kontot igen...hehe... Var en skum dag, galet mkt folk och massa skumma människor, men dagen gick fort iaf! Fick en kexchoklad och trisslotter av mormor och morfar som kom förbi, SÖTA! Ja, och snart börjar julruschen så det är bara att vänja sej med mkt folk.

Jahapp, söndag idag då. Sista matchen idag, borta mot munktorp. Orkar inte känna nåt om det idag...Stänger av alla tankar...
Någon annan träning tror jag inte jag hinner med även om jag GÄRNA skulle vilja testa cirkelgym 17.30. Får se om jag hinner, troligtvis inte...
Lite plugg får det bli också, både vanliga sjukdomskursen och engelska till TOEFL-testet jag ska göra nästa lördag.
Fick värsta grejerna på posten igår, massa övningssaker, kan vara bra att gå igenom och så lånade jag en bok på biblioteket också: "How to prepare for the TOEFL test". Tänkte kolla igenom den lite också... Hmm, så det finns en HEL DEL pluggande att göra...

Regnet bara öser ner utanför fönstret, riktigt höstväder... Man skulle bara vilja ligga i soffan under filten och kolla på mysfilmer, men vem har tid med det? INTE jag!
Nästa helg kommer mitt hjärta hem, GUD vad jag längtar!!!!!

byxorna jag köpte på monki             klänningen från monki         stövlarna

Kommentarer
Postat av: Marie

Shopping är underbart, tog en runda här på stan igår... :) Dom stövlarna är ursnygga!!

2008-10-05 @ 11:05:51
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: Sis

GALET MKT SNYGGA GREJER DU SHOPPAT!!!

Saknar dig så jag kan dö idag...Känner mig lite ensam idag. Men vi ses ju snart! Puss hjärtat mitt <3<3<3

2008-10-05 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0