Fredag

IDAG KOMMER ÄNTLIGEN MIN FAVVO HEM!!!! Snart ses vi hjärtat! LÄÄÄNGTAR!!!!! <3

Igår var jag prao på ortopeden hos Katja igen, skoj, men jag var inte riktigt på topp. Har känt mej seg och konstig i kroppen hela veckan. Hoppas det beror på en infektion och inte på njurarna....

På eftermiddagen var det iaf dags för provtagning igen, har skjutit upp det så himla länge, men nu var jag tvungen så jag vandrade iväg till Lotta och skulle få det gjort... Tyvärr var det inte min dag....hon hittade inga kärl, stack och stack men det kom inget blod..jag fick PANIIIIIIK!!!! Vilade en stund och sen var det bara att försöka igen.... men det gick inte iaf...... Vila igen och på sista försöket så gick det äntligen!!! Det var en pärs vill jag looova...... Men Lotta, min ängel, var så lugn och stöttande så det gick bra ändå, tur att det var hon!

Idag väntar läkarbesöket som jag varit nervös för länge... hoppas värdena är ok, vill för allt i världen inte bli inlagd mer!!!!!!
Håll tummarna...

Får inte mkt skolarbete gjort för tillfället, är så jäkla trött hela tiden, bara sover så fort jag får chansen... suck...

För övrig har jag inget hår kvar på huvudet, ett otroligt misslyckat besök hos frisören igår... men jag orkar knappt bry mej...får gå med mössa ett par månader tills det växer ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0