fredag

så jäkla skönt att tentan är över!
Kan ha gått hur som helst, beror helt på hur Johanna tänker rätta..men det visar sej, inget jag kan göra nåt åt nu iaf...
Men har bokat in omtentan i kalendern iaf, så blir det bara en bonus om jag slipper...
Förresten, Morbus Panner? Vad tusan är det???

Är totalt slut nu, såhär trött har jag inte varit på..tja..typ en vecka..haha...vad tragiskt mitt liv är, orkar ju fan ingenting!
Har ingen lust med någonting just nu, hatar när jag är såhär...
Bara negativa tankar som snurrar...gosh...take me away from here p l e a s e...

Ska jobba hela helgen nu, bra med lite extra pengar! Julafton om två månader idag och sen bär det av på semester! Tjohooo!
                                                   



 those were the days...     saknar emma å våra partykvällar      sakna
Saknar dej sis, min faborit!Saknar emma och våra partynätter.Saknar mina girlies och alla partyn!
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0